CRM BAU

A kivitelezők CRM programja, Pályázati pénzből is.
A vállalkozzdigitálisan.hu program keretében.

MI a CRM, mi a  Célja

Customer relationship management - Ügyfélkapcsolat-menedzsment

  • Ez a CRM egyszerű definíciója. Az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) egy olyan technológia, amely a vállalat összes kapcsolatát és interakcióját kezeli az ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel. A cél egyszerű: Javítani az üzleti kapcsolatokat, hogy növelje vállalkozását. A CRM rendszer segít a vállalatoknak abban, hogy kapcsolatban maradjanak az ügyfelekkel, egyszerűsítsék a folyamatokat és javítsák a jövedelmezőséget.
  • Amikor az emberek a CRM-ről beszélnek, általában egy CRM rendszerre utalnak, egy olyan eszközre, amely segít a kapcsolattartás kezelésében, az értékesítéskezelésben, az ügynök termelékenységében és így tovább. A CRM-eszközök mostantól az ügyfélkapcsolatok kezelésére használhatók a teljes ügyfél-életciklus során, beleértve a marketinget, az értékesítést, a digitális kereskedelmet és az ügyfélszolgálati interakciókat.
  • A CRM-megoldás segítségével a szervezet egyes személyekkel – köztük ügyfelekkel, szolgáltatásfelhasználókkal, kollégákkal vagy beszállítókkal – való kapcsolatára összpontosíthat a velük való teljes életciklusa során, beleértve az új ügyfelek megtalálását, az üzleti tevékenységük megnyerését, valamint a támogatás és további szolgáltatások nyújtását a kapcsolat során.! Próbáld ki most!
  • KÖNNYŰ ÉS EGYSZERŰ - A CRM rendszer mindenki számára - az értékesítéstől, az ügyfélszolgálattól, az üzletfejlesztéstől, a toborzástól, a marketingtől vagy bármely más üzletágtól - jobb módot kínál a sikerhez vezető külső interakciók és kapcsolatok kezelésére. A CRM-eszköz lehetővé teszi az ügyfelek és a potenciális vevők kapcsolattartási adatainak tárolását, az értékesítési lehetőségek azonosítását, a szolgáltatási problémák rögzítését és a marketingkampányok kezelését, mindezt egy központi helyen – és elérhetővé teheti az összes ügyfélkapcsolatra vonatkozó információkat a vállalat bármely tagja számára, akinek szüksége lehet rá.
  • A láthatóságnak és az adatokhoz való könnyű hozzáférésnek köszönhetően könnyebb az együttműködés és a termelékenység növelése. A vállalatnál mindenki láthatja, hogyan kommunikáltak az ügyfelekkel, mit vásároltak, mikor vásároltak utoljára, mit fizettek, és még sok minden mást. A CRM segíthet minden méretű vállalatnak az üzleti növekedés ösztönzésében, és különösen előnyös lehet egy kisvállalkozás számára, ahol a csapatoknak gyakran meg kell találniuk a módját, hogy többet tegyenek kevesebbel.  . Próbáld ki most!
  • A CRM a legnagyobb és leggyorsabban növekvő vállalati -  alkalmazásszoftver-kategória, és a CRM-re fordított kiadások 2027-re várhatóan elérik a 114,4 milliárd dollárt. Ha vállalkozása tartós lesz, szüksége van egy jövőre vonatkozó stratégiára, amely az ügyfelek köré összpontosul, és amelyet a megfelelő technológia tesz lehetővé. Vannak céljai az értékesítésre, az üzleti célokra és a jövedelmezőségre. De a fejlődésedről szóló naprakész, megbízható információk megszerzése bonyolult lehet. Hogyan lehet lefordítani az értékesítésből, az ügyfélszolgálatból, a marketingből és a közösségi média monitorozásából származó számos adatfolyamot hasznos üzleti információkká?. Próbáld ki most!
  • A TERMÉKEK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK FEJLESZTÉSE.Egy jó CRM rendszer sokféle forrásból gyűjt információkat a vállalkozásában és azon túl. Ily módon ügyfélhallgató motorként szolgálhat, példátlan betekintést nyújtva abba, hogy az ügyfelek hogyan érzik magukat, és mit mondanak a szervezetéről - így javíthatja az Ön által kínált lehetőségeket, korán észlelheti a problémákat, és azonosíthatja a hiányosságokat.

Mit ad a CRM BAU program Önnek

Project, megrendelő, költségek, dokumentumok kezelése, 

Bárhonnan működik

Felhő alapó. Bárhonan, bármilyen eszközzel könnyen használható!

A használata könnyű és egyszerű

Egyszerű kézreálló, mobilbarát alkalmazás saját Email és fénykép funkcióval.

CrmBau program pályázati pénzből

Több,  csodálatos blokk

Project ,Megrendelő, felhasznált anyagok, költségek, felhasználók , dokumentumok, határidők kezelése,

Adat biztonság

Több szintű jogosultság az adtok kezelésében. Megadható melyik kolléga melyik project adatihoz férhrt hozzá.

CRM bau

CRM szolgáltatás kivitelezőknek  pályázati forrásból is (próbálja ki ingyen)

100

Korlátlan Megrendelő szám

A programmal annyi megrendelőt kezelhetsz szabadon, amennyit csak szeretnél.

200

Korlátlan Felhasználó szám

Bármennyi alkalmazott , vagy üzletkötő kezelheti a saját projektjeit.

300

Találkozók értesítése

A találkozókról megbeszélésekről emlékeztetőt küld az ügyfelek Outlook naptárába.

400

Projekt ,megrendelés kezelés

Felmérések, ajánlatok kezelése (fényképpel,dokumentumokkal), költségek kezelése.

LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA

Ha kérdése van írja meg nekünk.